Ontmoet de helden van de SIMBA
Een SIMBA-held herken je meteen: energiek, gedreven en een echte vakidioot. Het SIMBA-team heeft er zin in. Ook als het tegenzit. Want het gaat echt niet altijd van een leien dakje. Een SIMBA-held krabbelt snel weer op en gebruikt elke situatie om te leren en nog beter te worden in z’n vak.
Marc van Maanen – founder
‘Wat ik te gek vind aan SIMBA, is de diversiteit. We werken voor verschillende opdrachtgevers, die met totaal uiteenlopende thema’s bezig zijn. Om voor al die ondernemers een passende online strategie te ontwikkelen en mee te denken in hun businessmodel, dat is echt te gek.’
‘The secret of succes lies not in doing your own work, but in recognizing the best person to do it’.
Jorieke de Fretes – marketing strategist
‘Het complete plaatje zien, dat helder uitleggen en omzetten in concrete plannen – daar krijg ik energie van. Ik hou van innovatie en gebruik graag de nieuwste tools en technieken om onze opdrachtgevers groei te geven. Samen maken we het onmogelijke mogelijk.’
If your dreams don’t scare you, they aren’t big enough.
Jean Kuit – Lead visual concept
‘Dicht bij mijzelf blijven en goed luisteren naar de mensen die ik wil bereiken. Waar zijn ze naar op zoek? Wat vinden ze belangrijk? Ik ga altijd voor een beleving in plaats van een product of dienst. Mijn mantra is: Wees leuk, inspirerend en relevant. Met verhalen, evenementen, kleine attenties, grote ideeën een beeld, een gevoel laat ik de vonk overslaan en houd ik de liefde levend. Bij SIMBA noemen we dat Merkliefde, daar doen we het voor.’
first they laugh at you
then they fight you
then you win
Ben jij zo’n held?
Lees je dit en denk je: dit ben ik, ik wil ook bij deze club? Mail ons gerust, dan maken we binnenkort kennis en kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Dat wil ik ook!
© 2019 SIMBA advertising >>
Social Advertising
Je weet inmiddels dat adverteren op social media voor een flink bereik kan zorgen. Maar je weet ook dat er meer in zit. ...>>