'Meer inzicht hoe online advertising helpt bij jouw ticketverkoop'

Veel eventorganisatoren en theatermarketeers zijn er dagelijks mee bezig: social media. Er wordt veel geexperimenteerd met advertising, met meer of minder resultaat. SIMBA advertising helpt je graag op weg. Op dinsdag 9 juni organiseren we een gratis inspiratiesessie Social advertising voor zalen en events.

 

Wat kun je verwachten?

We spijkeren je kennis bij en doen een update over de laatste ontwikkelingen binnen social advertising. Omdat wij er dagelijks en doorlopend mee bezig zijn, weten we precies wat er speelt in de wereld van Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Snapchat en andere social kanalen.

Aan de hand van onze strategie vertellen we hoe je social advertising succesvol in kunt zetten. We laten je in verschillende cases zien hoe wij dit aangepakt hebben. We zijn een open boek: we vertellen wat goed ging, maar ook welke lessen wij door de jaren heen geleerd hebben. Zo hoef jij die lessen al niet meer the hard way te leren.

Voor wie?

Deze inspiratiesessie is geschikt voor

  • marketeers van theaters, concertzalen
  • marketeers van musea
  • marketeers van impressariaten
  • bookers
  • festivalorganisators
  • eventorganisators

Wat kost ’t?

Helemaal niks! Wij delen onze kennis en ervaringen graag met jou, omdat we geloven dat we van elkaar kunnen leren en elkaar sterker kunnen maken.

Praktische zaken

 

  • dinsdag 9 januari 2020, 10 uur
  • locatie: kantoor SIMBA advertising, Anthonie Fokkerstraat 11, Barneveld
  • deelnemers: maximaal 20

Meedoen?

Schrijf je hier in, zodat we voor iedereen koffie, thee en een stoel hebben:)

 

Marc van Maanen - founder
Maak kennis met effectief social media adverteren

Kaartverkoop nieuwe bezoekers: Theater Lampegiet

Wie is Theater Lampegiet? Lampegiet is een middelgroot theater in Veenendaal, dat een regionale culturele rol inneemt. D...>>

Met YouTube data en advertising jouw naamsbekendheid vergroten

Social Advertising

Je weet inmiddels dat adverteren op social media voor een flink bereik kan zorgen. Maar je weet ook dat er meer in zit. ...>>

Case: The Bootleg Sixties

Hoe krijg je de juiste doelgroep in het theater? Voor die uitdaging stond Theater Lampegiet. In dit artikel lees je hoe ...>>

-->