'Als je toch van plan bent om na te denken, denk dan in elk geval groot.'
Groeien. Dat is wat wij willen. Voor onszelf, maar zéker ook voor jouw onderneming. Groots denken, plannen maken en alle registers open trekken om dat te realiseren. Het vraagt om een gedegen strategie: hét vertrekpunt voor onze klanten.
Wij helpen ondernemers groeien! Gaat het om een productgroep uit de webshop, heb je personeel nodig of heeft jouw evenement een boost nodig in ticketverkoop? Voor die gewenste groei ontwikkelt SIMBA een online conversiestrategie. Een strategie is nooit hetzelfde, is niet te kopiëren, maar bevat vaak wel dezelfde ingrediënten. De kunst is om de perfecte online marketingmix te maken.
Bereik de groep die nog nooit van jou gehoord heeft
Onze SIMBA-helden zijn steengoed in het bereiken van een latente doelgroep, de groep die jou nog niet kent. Die doelgroep in beweging zien te krijgen en uiteindelijk laten converteren is onze expertise.
Dit is hoe wij het graag aanvliegen:
- Bereiken van nieuwe doelgroepen
- Doelgroep omzetten naar conversies
- Onderhouden en uitbreiden
Funnels
Bij SIMBA starten we altijd met het inrichten van de zogeheten funnels. Welke processen doorlopen doelgroepen die jou nog niet kennen tot het moment dat ze een conversie doen? We komen langs en doen een workshop met de ondernemer en een afspiegeling van het personeel. Met elkaar gaan we de doelgroep onder de loep nemen. Dit resulteert in een of meerdere uitgewerkte funnels.
Op basis van de funnels kiezen we de kanalen en de tools die we inzetten. Wie weet zit jouw doelgroep veel meer op Instagram dan op Facebook, zijn er veel zoekwoorden vrij in AdWords of kun je hen goed bereiken via remarketing op grote landelijkse sites. Geheel afhankelijk van het product, de dienst of doelstelling gaan we aan de slag met online advertising.
We maken een totaalplaatje. Dit kan gefaseerd zijn: vaak starten we (relatief) klein en bouwen het gaandeweg de tijd uit.
Data-analyse
Doorlopend doen we data-analyse voor jou. Wat doet de doelgroep binnen deze campagne? Hoe lang blijven ze op een pagina hangen? Converteert je doelgroep op het juiste moment? In de strategiefase gaan we kijken welke variabelen voor jouw campagne van belang zijn en hoe we die gaan meten.
Aan de slag?!
Heb jij geen idee waar je moet beginnen of zoek je een partij om je online marketing naar een hoger level te brengen? SIMBA maakt jouw onderneming de koning van het dierenrijk!
Verder lezen?
Dat wil ik ook!
© 2019 SIMBA advertising >>
B2B leadmarketing: REHAU Nederland
Wie is REHAU? REHAU is dé toonaangevende leverancier op het gebied van energiezuinig bouwen, gebruik van hernieuwbare e...>>